nedeľa 26. júna 2011

Nehanebný návrh

Z anglického originálu: An Indecent Proposition (2009)

Autor:
Emma Wildes

Vydavateľstvo: Ikar

Preklad: Tamara Chovanová

Počet strán: 280

Rok vydania: 2010



Caroline Wynnová sa rozhodne rozsúdiť spor dvoch šľachticov - povestne známych zvodcov žien - ktorí v opitosti uzavreli stávku, ktorý z nich je lepší milenec. Mladá vdova s povesťou ľadovej kráľovnej netúži znova sa vydať, ale chce si ujasniť, či nevydarený milostný život počas krátkeho manželstva naozaj zapríčinila ona, ako tvrdil nebohý manžel. Ak Nicolas Manning a Derek Drake sľúbia, že utaja jej totožnosť, rozhodne, ktorý z nich je víťazom v tejto bizarnej stávke.

Tuším mám ďalšiu obľúbenú knižku :-)
Ako v každej romanci, sú len dvaja hlavní hrdinovia a tak som prirodzene očakávala, že vdova sa nevyspí s oboma mužmi. Lákalo ma však dozvedieť sa, ktorý z džentlmenov bude prvý. Ešte viac ma potom zaujímalo ako postavy vykľučkujú z toho, aby sa vdova nemusela vyspať aj s druhým z priateľov... a musím priznať, že autorke sa talent nedá uprieť. Vymyslela to bravúrne! Za to má u mňa plný počet.

Moje hodnotenie: *****

Žiadne komentáre: