nedeľa 5. októbra 2014

Jedine s ním

Z anglického originálu: Revealing Us (2013)

Autor:
Lisa Renee Jones
 
Vydavateľstvo: Ikar

Preklad: Jarmila Gajdoschíková
 

Počet strán: 312

Rok vydania: 2014



Charizmatický búrlivák Chris Merit si celkom podmanil Sarinu dušu. Drží ju vo svojej moci a ona sa mu bezvýhradne poddáva. Kvôli nemu podstúpi hocijaké riziko. Ochotne vyhovie všetkým jeho tajným erotickým túžbam, hoci jej občas naháňajú strach. Tak ako ju aj Chrisa prenasledujú démoni minulosti. Prečo sa tak vyžíva v bolesti a túži po treste? Umelec si svoje tajomstvá prísne stráži, kým v návale vášne neodhalí všetko, čo ho sužuje a pred čím uniká. Sara musí bojovať s jeho temnými stránkami, aby sa raz preňho stala bezpečným prístavom. Nad všetkým sa však zvíťaziť nedá...



Tretia časť série rozpráva príbeh, v ktorom sa Sara rozhodne dať šancu vzťahu s Chrisom, odhalí jeho tajomstvá a načrtne líniu pre ďalšiu knihu.
 
Takmer na dosah pocítim jeho temnú, skazenú a nebezpečnú stránku, ktorá len čaká na to, aby sa vyplavila na povrch a rozohrala svoju partiu.

Dej sa odohráva v meste lásky - v Paríži. Kým niekoľko strán vypĺňajú nezáživné dialógy o tom, aká je francúzština nemožný jazyk a ďalších niekoľko strán zase vyznania nehynúcej lásky medzi hrdinami, čitateľ konečne spozná aj Chrisove najtemnejšie tajomstvá. Pravdaže, nie hneď na začiatku. Kým sa k nim čitateľ dopátra, musí absolvovať niekoľko, doslova, nudných pasáží (nakupovanie, chabo vykreslené pátranie po Elle, lekcie francúzštiny a pod.). 

V knihe nechýba ani Sarina rozpoltenosť ako to bolo i v predchádzajúcich častiach - stále nevie kým je, komu patrí a čo s tým má robiť. Podstatné však je, že si to začína uvedomovať :-)

Som, kto som, aj keď tej bytosti ešte úplne nerozumiem.

Trochu som sa trajdala po internete a hľadala o Lise rôzne dostupné informácie. Zaujímavé je, že autorka má za sebou už niekoľko desiatok kníh; obzvlášť erotickej literatúre sa venuje už od roku 2005. Tak som rozmýšľala, aké musia byť čitateľsky nepríťažlivé jej prvotiny, keď diela, ktoré vydáva v súčasnosti za veľa nestoja. Pravdaže, milovník čisto erotického žánru by so mnou nemusel súhlasiť. (V tomto by som sa s ním ani nehádala, pretože má, určite, v rámci erotiky, načítaného viacnásobne viac ako ja a ak je navyše milovníkom BDSM, tak ani nie je o čom.)

Vráťme sa však naspäť ku knihe. Páčilo sa mi ako autorka stupňovala napätie v odhalení Chrisovho tajomstva. Vie zaujať, ak už nie dialógmi, tak aspoň vykreslením atmosféry určite. A preto si ľahko nájde svojich čitateľov. 

Moje hodnotenie: ★★

Inside Out
1. If I Were You (Keby som bola tebou)
2. Being Me (Sama sebou)
3. Revealing Us (Jedine s ním)
4. No in Between (Žiadne tajomstvá)
5. I Belong to You

Žiadne komentáre: