štvrtok 27. novembra 2014

Božský hráč

Z anglického originálu: Beautiful Player (2013)

Autor:
Christina Lauren
 
Vydavateľstvo: Jota

Český preklad: Květa Kaláčková
 

Počet strán: 352

Rok vydania: 2014



Po tom, ako Hanne Bergstromovej spraví prednášku o jej nulovom spoločenskom živote jej starostlivý brat, neostáva hrdinke iné ako ho poslúchnuť a využiť jeho návrh: vypadnúť von, zoznámiť sa s novými ľuďmi, začať randiť. A kto jej pomôže zmeniť sa na žhavú dračicu, po ktorej budú túžiť všetci muži? Nik iný než božský priateľ jej brata, Will Sumner – investor a dokonalý playboy. Will žije neviazaným životom, no veľmi ho neláka starať sa o kamarátovi sestričku... až kým ho jednej noci táto nevinná kvetinka nenaláka do postele. Hanna objavuje silu svojho sexappealu a na Willovi ostáva, aby jej dokázal, že je jediným mužom, ktorého v živote potrebuje.



Po prečítaní predošlých dielov mi bolo jasné, že nemám očakávať nejaký dej alebo pekne vykreslené charaktery postáv. Vedela som, že mi autorky knihy nenaservírujú iné ako sex, myšlienky na to ako sa k nemu dopracovať a kedy a ako si to rozdať. Nečudo, že moje očakávania boli splnené do bodky :-)

No kým v každej predchádzajúcej časti mal hlavný hrdina nejakú úchylku - v prípade Bennetta trhanie a odkladanie nohavičiek, u Maxa zase fotografovanie intímnych chvíľ - u Willa som nič podobné nepostrehla. Vďakabohu. Ale to bolo asi jediné plus na tejto knihe. Celý čas totiž on a jeho Hanni riešili dilemu, či je ich vzťah nezáväzný, alebo nie je. Pričom pravdaže záväzný bol, ale obaja sa tvárili, že v žiadnom prípade nie je. 

Hrdinka bola na môj vkus až príliš vulgárna, aj to len na začiatku, kým sa s Willom nedali dokopy, potom akoby uťal, bola z nej "roztěkaná" (krásne české slovo) ženská, ktorá sa stále trápila pre to, či si s ňou Will iba zahráva, alebo to s ňou myslí vážne... a to by ani nebolo také zlé, ale ona sama nevedela, či chce, aby sa s ňou len zahrával alebo aby to bral celé vážne. Motanica až no...

S textom som sa dlho trápila, vracala som sa k nemu nepravidelne snáď počas celého mesiaca (ak nie dlhšie!), kniha bola jednoducho nudná, ba nezaujala ani erotikou. Hodnotím ju iba dvomi hviezdičkami, pričom jedna je za to, že Will nemal žiadnu úchylku a druhá je za krásnu obálku ;-)

Moje hodnotenie: ★★

Beautiful Bastard
1. Beautiful Bastard (Božský bastard)
2. Beautiful Stranger (Božský cizinec)
3. Beautiful Player (Božský hráč)
4. Beautiful Secret
(Božský milenec)
5. Beautiful (Božský)

Žiadne komentáre: