piatok 14. novembra 2014

Imidž šelmy

Názov knihy: Imidž šelmy (2013)

Autor:
Ester Anaswah
 
Vydavateľstvo: Evitapress

Edícia: Evitovky 

Počet strán: 256

Rok vydania: 2013



Čo robiť, keď má žena učiteľka po tridsiatke, opustí ju muž kvôli mladšej a krajšej a ešte aj príde o zamestnanie? Asi len padnúť do depresií a hlbokých pochybností o sebe samej.
So zničeným sebavedomím hľadá aj Etela svoje miesto v živote a siahne po práci, ktorou vždy pohŕdala - zamestná sa vo firme poskytujúcej erotické audiotexové služby. Zakomplexovaná sivá myška sa v pracovnom čase naučí meniť na sexuálnu dračicu, sex pre ňu prestane byť tabu aj v osobnom živote.  



Bolo fajn sledovať ako sa z ustráchanej ženy stáva sebavedomá sexi dračica. Pretože, áno, Etele stúplo sebavedomie práve vďaka svojej práci na linke poskytujúcej erotické služby. A hoci žiaden z mužov, s ktorými cez sms komunikovala ju nikdy nevidel, bola žiadaná, obletovaná, milovaná. O tom, že láska bola iba virtuálna sa musela niekoľkokrát presvedčiť na vlastnej koži. Stačilo jej stretnúť sa s klientmi mimo kancelárie. 

Neraz som krútila nechápavo hlavou nad tým, prečo sa s nimi vôbec chcela stretnúť. Očividne jej túžba po láske bola taká silná, že sa nechala "oblbnúť" rečičkami nadržaných samcov. 

Samo o sebe nemala Etela veľmi šťastný život. Už ako mladé dievča ju znásilnili, neskôr ju opustil priateľ, paradoxne, práve kvôli jej nechuti voči sexu... a tu možno povedať, aký je ten osud vrtkavý a škodoradostný. Etelu zaviedol práve k práci v audiotexových službách, stala sa z nej sexuálna dračica a ako bumerang sa jej do života vrátil bývalý priateľ Jozef. Presne ten, ktorý ju opustil. Už počas jej váhania som sa jej snažila v duchu nahovoriť, aby sa mu neozývala, aby mu neprezrádzala, že jeho sexuálna partnerka na druhej strane virtuálneho sveta je jeho bývalá frajerka. Hrdinka ma neposlúchla (prečo by aj, keď som nebola autorkou jej príbehu? :-D ) a s Jozefom sa opäť dala dokopy.

Tomu, čo sa jej stalo potom, som sa už nečudovala, dalo sa to čakať. Aj keď jedna vec ma prekvapila. Nevídaný návrh od Timoteja, jej ďalšieho audiotexového nápadníka. 

Čo je plusom, príbeh má šťastný koniec, a to sa u evitoviek často nevidí.

Moje hodnotenie: ★★★

Žiadne komentáre: