utorok 11. apríla 2017

S hlavou v (oblacích) pejru


Názov knihy: S hlavou v oblacích pejru (2013) 

Autor: Kateřina Petrusová

Vydavateľstvo: Fragment

Počet strán: 122

Rok vydania: 2013



Stačí okamžik a váš život môže byť hore nohami! Niečo o tom vie aj Markéta Mrázová, kreatívna riaditeľka malej reklamnej agentúry, ktorej víkend v južných Čechách zmení život. Kde se stratila profesionálka z mesta, ktorá to má v hlave naporiadku? Niekoľko príjemných chvíľ na vidieku po boku typického "sedliaka" predsa nemôže zmeniť celý pohľad na svet! Alebo áno? 


Toto bolo delo! 

Po prečítaní knihy Pekáč buchet som neváhala ani minútu a hneď som si objednala ďalšiu Katkynu knihu. A teda, neľutujem ani cent. 

Popravde, táto knižka sa mi páčila ešte viac.. a úplne že najviac!!! Nedokázala som sa ísť ani vycikať, čo som sa od nej nevedela odtrhnúť. 

Nesmierne humorne ladená kniha. Zápletka úplne jednoduchá, dej predvídateľný, napriek tomu všetkému to Katka podala tak pútavo, že jednoducho som si ju užila od začiatku až do konca. A takmer som plakala, že má iba 122 strán. No v tomto prípade ani jedna strana nebola zbytočná/naviac. Všetky boli nadupané vtipom, sarkazmom, akciou, romantikoooou... proste PLNE využité.

Katka ma nesmierny cit pre humor. Veď uvážte: hlavná hrdinka sa volá Markéta Mrázová, neustále má ľadové ruky... a jej srdcu vyvolený muž sa volá Pavel Winter.

Okrem toho, autorka si -použijem český výraz, lebo sa mi sem dokonale hodí- "libuje" v prezývkach. Tak ako i v knihe Pekáč buchet, aj tu popustila uzdu svojej fantázii. A Marvin hovorí za všetko.

Ešte aj pri písaní tejto recenzie sa prihlúplo usmievam. 
 
Kebyže môžem, tak knihe dám stodvadsať hviezdičiek z piatich. Katuška, máš novú fanúšičku 😘

Moje hodnotenie: ★★

Žiadne komentáre: