pondelok 22. mája 2017

Rande naslepo


Názov knihy: Rande naslepo (2017) 

Autor: Marek Zákopčan

Vydavateľstvo: Elist

Počet strán: 292

Rok vydania: 2017



Mladý spisovateľ Filip Kopecký si nevie nájsť partnerku, a preto mu súrodenci dohodnú cez internet rande naslepo. To však netuší, že na stretnutie príde celkom iná osoba... Lea Šimkovičová je na úteku pred nebezpečnými ľuďmi a zhodou náhod absolvuje rande s príťažlivým Filipom. Bizarný večer rozbehne kolotoč nečakaných zábavných, ale aj napínavých situácií.


Na najnovší román Marka Zákopčana som sa veľmi tešila. Jeho tvorbe fandím už roky, pretože mi je blízky svojim humorom (najmä tým, čo je prešpikovaný iróniou a sarkazmom - juuuj, ten mi reže), výbornými zápletkami, svojskými hrdinami a určite i jeho jedinečným štýlom písania. Vedela som, že sa mám na čo tešiť. Nepochybovala som, že jeho novinka bude pecka. A viete čo? Bola. BO-LA.

Milujem komédie - akčné, romantické, rodinné, whatever... Rande naslepo sľubovalo akčnú romantickú komédiu. A do bodky to splnilo. Vedela som, že sa budem smiať, ale netušila som, že sa budem smiať toľko!!! Priznám sa, že som sa dvakrát rehotala hurónsky. Do slova a do písmena. Ešteže som čítala doma a nemusela som zadržiavať smiech.

Marek má talent dostávať svojich hrdinov do rôznych, často až kurióznych, situácií. A potom sleduje ako sa z nich vymotajú. V tomto prípade sa v centre diania ocitli Filip, mladý, talentovaný spisovateľ (ktorý aj dobre vyzeral, uhm-hm) a Lea, pochabé dievča, ktoré sa dostalo do problémov a na ceste za ich riešením (ktoré nasledovalo až po úteku - pretože málokto z nás sa nesnaží pred problémom najskôr utiecť... čo si budeme nahovárať) so sebou nechtiac stiahlo aj Filipa. (Doteraz mám v pamäti scénu v kontajneri... a znova sa smejem.)

Títo dvaja zažívali dobrodružstvá hodné akčných filmov, hodné vynikajúcich komédií. Iba ťažko sa dalo odhadnúť, čo sa bude diať najbližšie (pretože už zažili všetko možné aj nemožné). Dej bol nadupaný udalosťami, neobsahoval hluché miesta. Bola to jednoducho jazda (úžasná) na celú nádrž. 

Ach, toľko chvály. Mala by som aj čosi skritizovať. Nuž ale, nemám čo. Mne sa to páčilo. Bolo to správne strelené. A mňa to nesmierne bavilo. Bodka.

Určite si dám repete.  

Moje hodnotenie: ★★

Žiadne komentáre: