utorok 10. apríla 2018

Inferno

Z anglického originálu: Inferno (2016)

Autor:
Catherine Doyle

 
Vydavateľstvo: Baronet


Český preklad: Zuzana Ľalíková
 

Počet strán: 376

Rok vydania: 2017



Sofie si nie je istá svojimi citmi k Nicolovi. Čoraz viac ju to ťahá k Lucovi, ktorý jej viac rozumie. A keď Sofie odhalí tajomstvo vlastnej rodiny, upne sa práve k staršiemu z bratov. Dokáže jej ale Luca naozaj pomôcť? Navyše, Nicola Falcone sa jej nechce vzdať... Krehký mier čoskoro naruší príchod ďalšieho mafiánskeho klanu a Sofie, ktorej srdce ťahá inde ako je jej krv, sa prepadá čoraz hlbšie do temnoty podsvetia. 



Po prečítaní prvého dielu série Blood for Blood som si mysela, že Inferno začne v podobne ladenom duchu. To znamená, že dej sa bude rozbiehať veeeeľmi veeeeľmi pomaly a nasledovať bude - BUM! - megarýchlosť, akčnosť a napätie. Presne v tomto poradí. Bol to omyl. Kniha sa totiž rozbehla ako Pendolíno, hneď od začiatku. Alebo presnejšie - pokračovala v tempe, v ktorom skončila Vendeta.

Kým som bola rozpačitá, čo sa týka mojich pocitov k Sofie, teraz mi začala byť sympatickejšia. I keď niekedy som nad ňou iba krútila hlavou v zmysle: dievča, dievča, čo to robíš? Ale jej infantilné správanie, niekedy bláznivé, sa dalo pochopiť. Veď má len 17 rokov. 

Splnilo sa mi i prianie, aby sa porozhliadla po inom z bratov Falconeovcov a čuduj sa svete, stalo sa. Sofie sa začala zbližovať s Lucom 😍 Aj keď okolnosti im veľmi neprajú. Obzvlášť po tom, ako Sofie zistí, že patrí do rodiny, ktorá je znepriatelená s Falconiovcami. 

Rodinné tajomstvá začínajú vychádzať na povrch a autorka krásne pritvrdzuje. Dej je akčnejší, rýchlejší a plný nečakaných zvratov.  

Veľmi dobre premyslené, veľmi dobre napísané. Sama som zvedavá ako sa to nakoniec všetko vyvŕbi a čo nás čaká na konci. No, dosť bolo kecov. Idem čítať poslednú časť. Čaute! 


Moje hodnotenie: ★★★★★
 
Blood for Blood
1. Vendetta (Vendeta)
2. Inferno (Inferno)
3. Mafiosa (Mafiosa)

Žiadne komentáre: