utorok 9. októbra 2012

Milenec z věčnosti

Z anglického originálu: Lover Eternal (2006)

Autor:
J. R. Ward

Vydavateľstvo: Baronet


Český preklad: Jiřina Stárková

 
Počet strán: 464


Rok vydania: 2010



Druhý diel románového cyklu Bratstvo čiernej dýky. 

Rhage je najlepší bojovník medzi upírmi a najnenásytnejší milenec. Rhagea prekliali a v duši mu zúri démon, kvôli ktorému sa stáva nebezpečným pre všetkých v jeho okolí. O to väčšie starosti mu robí dávať pozor na smrteľnú dievčinu Mary, ktorú vrhli do sveta upírov a jemu zverili do opatery. Mary ho totiž neuveriteľne priťahuje a vie, že ona má rovnaké pocity.


Moje druhé stretnutie s chlapcami z Bratstva. A musím priznať, že sa mi začínajú dostávať pod kožu. Niečo na nich je... niečo, čo priťahuje čitateľa, čo ho núti obracať stránku za stránkou (a tých veruže je!!!), aby vedel ako to celé dopadne. 

Opäť sa dej hlavného hrdinu (v tomto prípade Rhaga) prelína s príbehmi ostatných bratov, najviac Butcha a Zsadista (na ktorého príbeh si najbližšie brúsim zuby, lebo som naňho mimoriadne zvedavá), a trochu tiež Johna (ktorý zatiaľ nepatrí medzi bratov, ale je to len otázka niekoľkých dielov série o Bratstve čiernej dýky ;-))

Rhage alias Hollywood je ako hrdina veľmi sympatický, rovnako dobre pôsobila na mňa aj Mary - obyčajné milé dievča, ktoré si myslí, že nemá na to zaujať niekoho tak krásneho ako je Rhage. Ich prvé dojmy i prvé stretnutia autorka veľmi dobre zvládla. Palec hore.

Pravdaže, ani v tomto diele nechýbalo trochu fantasy - okrem upírov sa to preukázalo najmä v podobe Rhagovho druhého ja - draka. Keď som si predstavovala tie jeho purpurovo - zelené šupiny, mala som pocit, že čítam rozprávku :-)

Moje hodnotenie: ★★★★

Black Dagger Brotherhood
1. Dark Lover (Milenec z temnot)
2. Lover Eternal (Milenec z věčnosti)
3. Lover Awakened (Probuzený milenec)
4. Lover Revealed (Nalezený milenec)
5. Lover Unbound (Nespoutaný milenec)
6. Lover Enshrined (Vyvolený milenec)
7. Lover Avenged (Pomstěný milenec)

8. Lover Mine (Milenec jen můj 
9. Lover Unleashed (Milenka pout zbavená)
10. Lover Reborn (Znovuzrozený milenec)
11. Lover At Last (Vytoužený milenec)
 

12. The King (Král)
13. The Shadows (Prokletý milenec) 
14. The Beast (Bestie)
15. The Chosen (Vyvolená)
16. The Thief (Zloděj)
17. The Savior (Spasitel)
18. The Sinner

Žiadne komentáre: